Födelsedag

Jaha då blir man ett år äldre idag. 23 för att vara exakt.
Men som vanligt när jag fyller år så går hela dagen åt helvete.
Visst folk hör av sig och så men,, Ja.. Det är väl inte vad man kallar en födelsedag.
En bra sak är att det var sista dagen nere på Arbetscentrum. Börjar på öresundsjobb på Måndag.
Känns rätt så bra.
Och sen fick man ju skällt ut idioten som skadade min arm igår.
Ham slängde en dörr mot ansiktet på mig så jag fick ta emot med handen. Kunde inte använda mina fingrar.
Men efter ett bra omlagt resårförband och vila så gick det över. Antagligen en nerv som gick i kläm. Och jag vägrar gå till läkaren för sådana bagateller även om alla sa att jag borde göra det.
Men idag tog jag i mer än vad jag brukar göra bara för att visa att jag alltid klarar mig.
Ryckte upp en ros rot med bara händerna som de andra försökte få upp med yxa :P
Och tanten vi hjälpte bjöd på fika med jättegoda äppel bullar ^^
Sen gick dagen bara nerför.. Inget att göra och tråkigt som fan..
Finns tre personer jag vill umgås med idag men det verkar inte bli någon av dem så jag kommer slappa och dricka upp mitt sista vin sen blir det väl sova.. Om man inte sitter o spelar så man slipper med denna jävla verkligheten..
Love to yall out there.. but mostly to 2 of u that are real friends and family.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0