Fuck upphovsrättslagen


Jag snodde denna listan från en annan blogg bara för att visa mitt missnöje mot Ipred.
Sverige håller sakta men säkert på att bli en jävla kontrollstat.
Snart sitter vi här med koncentrations läger (Finns redan idag och kallas skola) och en svensk hitler figur som bestämmer hur alla ska se ut och fungera.
Så här är min manifestation mot den svenska kapitalismens regim. VIVA LA PERSONLIG INTEGRITET

Är du nöjd med 2008? - Bättre än 2009 än så länge

Vad är ditt favorit nummer? - 6 Givetvis. DAH

Favoritfärg? - Svart med antingen rosa eller röda detaljer

Vad lyssnar du på? väldigt blandat. Just nu är det mest Techno 

Är du nöjd med ditt liv just nu? Var är närmsta självmords bås? (Från Futurama ;) )

Vart önskar du att du var nu? - Varsomhelst förutom här känns det som.

Är du kär i någon? - Ja i en utomjordning.

Kan du blåsa bubblor? - Beror på vad för sorts bubblor.. (Vad är det för jävla frågor..)

Kan du nå dina fötter med raka ben? - Verkar jag var nån slags atlet eller? Klart som fan jag kan.

Kan du skruva tungan? - Ja Både höger o vänster. Någon som vill testa så ring på **********

Har du någonsin velat bli läkare? - Beror på. Blir dödshjälp laglig så mer än gärna.

Tror du på gud? - Njae. Tror inte på gud i biblen men att det finns någon som håller koll på oss.. (Svenska staten)

Vad drack du senast? - Apelsin juice

Vad tittade du senast på TV? - De 12 sexigaste jobben i Las Vegas

Vem sms:ade dig senast? - Emelie Jacobsson

Har du några tatueringar? - Inte en enda.

Har du rakt eller lockigt hår? - Just nu är det lite sisådär överallt.

Är du piercad någonstans? - Givetvis. Vem är inte det idag?

Föredrar du "mjuka" ller "tuffa" killar? - Eeeeeeh.. Inga alls?

Föredrar du blonda eller brunhåriga? - Hår går att färga men insidan är det jag går efter. Så kvittar.

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? - Skratt. Jag har gjort en del sånt. Bland annat en del tvivelaktiga förhållanden.

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen? - Säger som norlänningarna. SSSHP

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? - Vi pratar...

Tycker du om ditt liv? - Hade jag tyckt om mitt liv hade jag inte suttit här och patetiskt fyllt ien stulen lista...

Vad är din favoriträtt? - Hmm.. Just nu vad som helst för jag har typ ingen mat hemma. :P

Vad är din favorit kärleksfilm? - Suck.. Shoot em up. räknas den?

Vad tycker du mest om i ditt utseende? - Vad finns där att inte tycka om?

Förlåter du eller glömmer du? - A wise man once said turn the other check.. I smash my forehead in theirs and thats it.

Har du någonsin masserat någon? - Ooooh Yeah.

Vad är du rädd för? - Att förlora de som verkligen betyder något.. (My love goes out to Anthrax)

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? - Tyvär så ja...

Önskar du att du var kändis? -Papparazi.. Come get some of this

Peace love and understanding to all u out there.

Kommentarer
Postat av: AnthraX

PEACE...

2009-04-04 @ 09:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0