Påsken

Ja den närmar sig med stormsteg. Men inget jag tror ska firas för min del..
Fira att någon återuppstod för några tusen år sen när jag idagsläget inte ser en ljusning på framtiden.. Varför blicka bakåt när det är framtiden som är viktig?
Sjukt säger jag bara..
Men man ska väl inte klaga.. Finns alltid de som har det värre ^^

Har tyvär börjat på socialen igen. Men vad gör man när man inte kan lösa det på annat vis?
Tur man har sina vänner att hjälpa sig igenom situationen.
Ni är få men viktiga. Utan er skulle jag inte vara där jag är idag. Och då menar jag inte på ett dåligt vis :P
Det skulle vara mycket värre om ni inte hade funnits för mig.
Men nu vart det påsken jag pratade om. Kom av mig lite.
Som det ser ut nu så kommer inget speciellt hända. Blir väl en Billy's panpizza och en pepsi eller något som påskmiddag. :P Men är klart öppen för förslag. ;)
Well well käftasmäll. Skratt. Den vart dålig till och med för att komma från mig.

Peace love and understanding to yall

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-09 @ 19:15:41
URL: http://othingness
Postat av: Fia

haha du är skoj du Tony. Love the pic:D:D SO true, so true..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0