En liten stulen lista då jag inte har nått att skriva

DAGENS:
Klädsel: Shorts
Frisyr: Kort och ojämnt
Låt: Bilen med sober o mikelito
Tv: Äger jag ingen
Vill ha: Mycket jag inte kan få
Tråkigaste: att vara så fattig som jag e just nu
Roligaste: Att skolan går så bra som den gör

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jag?
Du gick på bio med: Har för mig det var Andy o Fia... Förlåt om jag har fel
Skickade ett e-mail till dig: Irl person : Viveca Utskick: Allt om vista
Skickade ett SMS till dig:Viveca

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en flickvän och menat det: Ja
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Många gånger

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Kärlek och små barn
Vart vill du gifta dig: Vill inte gifta mig. Gift är farligt har jag hört
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej jag ligger i sängen just nu
Har du ett jobb: Nej, studerar 
Gillar du att ha folk omkring dig: Nja.. Beror på vem och när
Är du ensam nu: yes

FAVORIT:
Rum i huset: Längst upp till höger
Typ av musik:  Techno, metal
Dricka: Vatten i massor
Snacks: chips
Djur: Nej, inte ens dammråttor

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej 
Köpt någonting: Ja. 3 cheeseburgare
Sjungit: ja
Saknat någon: Ja
Ätit: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0