Första riktiga provet idag.

Ja idag var det dags för det första riktiga provet. Vart i första hjälpen. Först hade vi nån slags lekar där vi skulle rädda liv på olika stationer. Och jag som ju verkligen kan leva mig in i sånt.. Eller inte.. Så blev lite halvdant men gjorde iallafall 95% rätt om än i sakta mak.
Sen blev det prov. 20 frågor på vilka man endast fick ha 4 fel för att gå vidare... Man gjorde provet på 3-4 minuter och sen satt man o kallsvettades resten av tiden för man inte visste hur det hade gått..
3 ####### fel.... Och när jag fick tillbaka provet visste jag direkt vilket som var det riktiga svaret så egentligen hade jag haft alla rätt om jag bara gett det en minut längre tid.. Men jag klarade mig ju. Det är huvudsaken. Så nu slapp jag göra om det tillsammans med alla de 52% som dumpede. Och sikket jävla fusk.. De fick göra om det redan idag.. Och med hjälp av boken.. Vilket jävla sätt.. Någon rättvisa borde det väl finnas här i världen.. Skulle ju inte vilja att de försökte rädda mitt liv om de måste dra fram en jävla bok så fort de ska göra något.. Hinner ju dö innan de öppnat pärmen.. So what the fuck where u thinkin Dikmen!!! (Lärarens efternamn :P )
Jaja.. Och lite mer stolt är jag över mig själv då jag masade mig iväg med 40 graders feber och riktigt kass i magen. Och gjorde så bra ifrån mig på allt. =D
Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Fia

Du får inte vara slö när det gäller någons liv Tony. Då är det full speed ahead och inget sakta mak;) Krya på dig lillen

2009-08-31 @ 19:35:28
URL: http://www.improveme.se/sofia
Postat av: Malin

Jag läste ditt inlägg. Jag håller med dig. Det ska ju vara rättvist för alla liksom. Man ska ju inte få tag hjälp av på ett prov. Lite rättvisa här i världen, som du sa :P

2009-09-01 @ 07:18:15
URL: http://www.metrobloggen.se/excellence

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0