Fredag i Danmark

Jahopp. Då är den här veckan till ända.. Och vad har man uppnått? Ett skadat knä.. Lite kunskap om Väktaryrket.. Och ett par bra vänner. Härligt ^^ Har skitbra klasskamrater. Fått riktigt bra kontakt med ett par av dem. Givetvis mest med en tjej. Hmm är det nåt magnetiskt med mig eller? *skratt* Alla tjejer i klassen vill välja mig när vi ska göra arbeten. Är det för att jag arbetar på bra eller vad handlar det om? Tål att funderas på. Mest kontakt har man ju fått med svenskan. Vad trodde ni om mig?
Well ja.. Nu fick jag skrivblockering... var något mer som skulle vara med men det får bli en annan gång.

Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe bilden var ju kul iaf:D och texten var bra:D Du är så självkritiskt. Relax! Njut idag, oroa dig kan du göra imorgon,eller en annan dag

2009-08-21 @ 20:09:02
Postat av: Anonym

Har bara kul bilder ;)

Jag e inte självkritisk. Jag är ju perfekt?

Är alla andra som är kritiska mot mig och då tar jag åt mig. :P

2009-08-21 @ 20:51:26
Postat av: Fia

Äh, man ska inte lyssna så mkt på alla andra. Man vet alltid bäst själv:D

2009-08-21 @ 21:24:50
URL: http://www.improveme.se/sofia
Postat av: Nette

men det e ju för att du e såå söt.. därför alla vill jobba med dig :):)

tack för att du finns..även om det fortf e på avstånd

2009-08-23 @ 12:36:33
URL: http://www.metrobloggen.se/flodiz
Postat av: Malin

Hej!

Vi tjejer vill göra bra arbeten. Då vill man har bra klasskamrater som arbetar på ett bra och på ett effektivt sätt.

2009-09-01 @ 07:27:48
URL: http://www.metrobloggen.se/excellence

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0