Lördag

Tjo alles.
Ny dag nytt inlägg trots att det inte är skoldag. :P
Sitter o lyssnar på jag hatar snigel och äter chips samt skriver detta blogginlägget.
Åkte som bekant till sverige igår o hämtade datorn :D *lycklig* Fick träffat mina favvisar ;) 
Well här kommer en snabb resume av dagen.
Iväg till skolan o läsa lagar hela dagen... JOOOOBBIGT.
Men vissa av dem sitter. :P Bland annat paragraf 13 i danska grundlagen. Oh yeah.
Well efter skolan var det på tåget till hellerup (givetvis hade jag med packningen till skolan denna gången.) med ett par klasskamraters sällskap. " galna danskar, en svensk tjej o min roomie. Sjukt rolig tågfärd. Skrattade non stop. Well sen var det ju byta till öresundståget... Knööööökat.. Fick stå o kramas med nån dansk fjortistjej för där var inte plats att ha sitt personal space. Men jag säger inte nej till en sån chans. Hehe.
Danskarna försvann en efter en och kvar var bara vi svenskar när vi kom fram till Helsingör.
Gick upp o skulle ta båten men va faen.. Den hade precis gått.. Så vi fick en sjukt bra idé. Vi går ner till shoppen o köper nått o dricka. Så jag o tjejen utrustade med varsin vinflaska o min roomie med ett par flaskor sprit som han inte öppnade alls under resan. :P Well på båten o upp på soldäck med flaskorna i högsta hugg. Roomien gick ner för att handla mer till helgen så vi två satt kvar o snackade en massa crap :P Givetvis kom roomien upp med en flaska mintu och då blev det bestämt på tre sekunder att jag skulle gå ner o köpa en vi kunde dela på överfarten. Gottis ^^
Well väl över sundet blir det donkan. Bara en sak man måste när man varit i danmark såhär länge. (En vecka)
Där pratar vi psykologi o massmördare.. Sååå förbannat kul att ha hittat en likasinnad ^^  sen bestäms det att vi ska dra ner till hamnen o tömma flaskan o snacka lite mer. Går inte in på vad för det är ett känsligt ämne. Inget sexuellt dock. *skratt* Roomien lämnar oss åt vårt öde... Och ja där lämnar jag också den historien. ;) Ni som verkligen vill veta vad som hände sen tar reda på det ^^
Kan säga att på kvällen vart jag med Andy o Fia. Vi käkade god pizza eller i mitt fall kebabtallrik. Jag i mitt esse då jag inte var riktigt nykter. :P
Sen hem till ovannämnda och försöka spela lite. Men det gick inte så bra för inget ville som jag ville igår. :P Förstår inte det.. Så gick o la mig istället o facebookade. ;) Och idag vaknade man 0640, gick in i duschen, gjorde kaffe o facebookade lite till :P Sen ivaj till Bjuv o burnouten. Måste säga att de första timmarna sög apballe då det regnade och där var typ 10-15 bilar av 200 som var värda att titta på. Men sen blev det motorsprängartävling med efterföljande demolering av resten av bilen. Jaaaay kuuuul.
Sen kom huvudakten. Buuurnouten. Så jävla läckert det är. Tyvär ingen drift burnout men fortfarand kul med röd rök och ett sprängt däck. Givetvis var polisen på plats. Tro det eller ej menden ena bjöd lite på sig själv. Gick fram till en av förarna när han körde från burnplattan och drog fram bötesblocket ;O) Det var kun for sjov men stedigvek smaddersjovt ^^
Sen fick man åka Mx-3 in till Hbg och ta sig ner här. Well nu har jag skrivkramp o det märks säkert på hur detaljerat jag skriver :P Well ny skoldag på måndag o därför en ny bloggdag. Men vem vet. Kan ju bli en imorgon också om ni har lite tur.

Peace love and understanding

Ps tack för jag fick hänga på. Ds

Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe så du överlevde helgen. det är ju alltid bra. I know where you're located in DK;) Jasså, danskan kryper sig in här med. Får ingenting vara heligt mer?:O Hehe;)



God morgon plutten!

2009-08-17 @ 07:40:22
URL: http://www.improveme.se/sofia
Postat av: Anonym

Jag överlever alltid när jag umgås med er. ^^

Danskan kryper in när jag tänker danskt.. morgondagen lär bli på danniska. :P

2009-08-17 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0