Onsdag.

Ja då närmar det sig fredag. Först planetarium och sen nic og jay ^^ Fett nice måste jag ju säga.
Eller?
Får se om det blev ut o ta en öl ändå för Viv hon tyckte det lät som en bra idé. 
Hart lärt mig en sak, och det är att man lyssnar på vad kvinnor säger, vänner eller inte annars blir det balladé.
Så vad har hänt hittills idag?
Man har varit i skolan. Haft danska.. Sådär roligt.. Gick men thats it.. 
Hade ett mental breakdown idag och röt till sådär som bara Tony han kan. Och då höll alla käften resten av lektionen. Så det ska vara.
Och nu på eftermiddagen vart det löpning med steffen. När kursen är slut ska vi kunna springa 2,4 km på tolv minuter eller mindre. Jag trodde jag skulle klara det på lite drygt 20 minuter. Men tji fick jag då jag klarade det på 14,39. Stolt över mig själv. Så när denna kursen är slut har jag tangerat det med minst 2.39 minuter. Mitt mål är iallafall att kalra det på 12 minuter. 
Well sen när det var avklarat fick vi välja att spela Fotboll eller gå 3,4 kilometer. så jag Viv och Sanne vi gick. Kom tillbaka bara någon minut innan vi egentligen slutar och då hade alla andra redan gått hem. :P Så vi gjorde iordning lite i klassrummet innan vi stack och sen fort som attan ner till tåget. 
Och nu är jag precis utkommen från duschen och sitter här med sveriges mest intressanta blogg.

Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Fia

Fotboll? Are they for real? Jo tjena! 2,4 km på 12 min? Vilekt universum är ni ifrån? What good is that for? Det är mer sport att krypa den sträckanXD

2009-08-27 @ 07:47:10
URL: http://www.improveme.se/sofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0