Snart helg

Ja denna veckan har verkligen gått med stormfart. Verkligen kul nu när skolan kommit igång ordentligt. Dagarna blir meningsfulla igen. :) Fasar dock inför att memorera en massa danska lagar. Kan ju knappt de svenska. :P och nu kommer ett litet tips till er där ute.. Ta inget för givet. :P och nu undrar ni varför jag säger så? Jo ni vet tony han har massa planer och glömmer berätta för andra i tid så d skiter sig totalt. Hade ju tänkt våldgästa anthrax o cyan i helgen men givetvis har de planer. xD så satte upp mig på listan att jag inte ska vara här över helgen.. Yaaay.. Well har ju en hel kväll på mig att lösa det. *skratt* nej nu till baka till cidern o snacket. Peace love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0