Tisdag.

Mår apa och känner mig alldeles svag.. Men va fan.. Vad gör man? Ska inte ha en enda dag med frånvaro. Har ju bestämt mig för det o då ska det vara så. 
Men nu e jag inte här för att gnälla om min hälsa som ändå alltid är skral. 
Även om jag ibland önskar att jag var som Wolverine innan han blev wolverine och att jag blir av med alla sjukdommar o shit över en natt... Men tyvär är det ju bara fiction.
Och fan vad jag älskar mig själv ^^ Kan vara för att man får höra massa snälla saker om dagarna, men kan lika gärna vara koffeinspöket som gör sig påminnt. Har inte druckit kaffe på nästan 2 veckor nu. Stolt över mig själv. Visst vill man ha en kopp på maten men va fan.. Försöker leva totalt drogfritt. ;)

Fick ett samtal medans jag skrev i bloggen från min ex hyresvärd. Lägenheten är nu oficiellt tagen av en annan ^^ Så nu blir d leta nytt av alla krafter. Och jag sparade 4500 på kuppen. Oooooh yeaaah. Me likey.

Well tillbaka till temat. Ja drogfritt. Förutom alkohol. Tyvär har jag en hel del svennementalitet och kan inte slappna av helt utan alkoholen. Än! Men det kommer. Nu på fredag ska jag på koncert och ska försöka vara helt utan alkohol och ändå kunna umgås med alla människor där. ^^ Ska se om man inte kan dra med nått sällskap.. Men det får tiden utvisa. Nic og Jay är det btw.

Ja gott folk. Hade som vanligt en massa tankar innan jag började på att skriva i bloggen. Men när sidan väl laddats klart så är det som bortblåst.. Såååå...

Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Nina

thats right you got to love yourself and be proud of who you are coffie is the only drug you cant be without hehhee..

2009-08-25 @ 16:41:17
URL: http://www.ninnis.bloggsite.se
Postat av: Fia

ajajadu;)

2009-08-25 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0