Trött

Jag e så jäkla trött nu för tiden. Hade glömt hur jobbigt det var att använda hjärnan.. Och som supplemang från ett tidigare inlägg så stämmer det inte med att jag vart något speciellt intresserad. Efter att ha ransakat mig själv och vad jag vill har jag kommit fram till att det endast var en fysisk attraktion inget mer. Mitt hjärta är fortfarande fast hos en viss person.. Tyvär kommer jag aldrig få tummarna loss och komma till skott. :P well nu har jag gnällt av mig lite om mina känslor. Nu kommer lite om skolan. Den första 1.5 veckan har vi bara haft cooperative learning övningar. Riktigt kul sätt att lära känna varandra. Har även varit på sightseeing i kbh och införskaffat kläder o dylikt. Har även börjat träna igen även om jag fuskar lite då jag som sagt är mentalt urlakad för tillfället. Och idag börjar första riktiga klassen. Ska bli kul o se hur det kommer gå. :P minns inte ens vad för lektion jag ska ha eller vilket klassrum. *tummen upp* ne nu e d slut för dett blogginlägget. Ill be back when u minst anar det. Peace love and understanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0