Well well måndagskväll

Som ni kanske ser på rubriken börjar jag få slut på just dess. Rubriker ;)
Men mitt liv det rullar på och idag har varit riktigt kul. Har ju fått datorn så allt e på tip top för det första. För det andra börjar lite danska lagar sätta sig. Men more too come.. Tur att vi tar den svåraste delen av lagstiftningen först. ^^
Så man har vatt i skolan hela dagen. Men efter fick jag o roomien ett ryck att vi bara måste hitta på nått för att inte bli knäppa. Så jag kom med förslaget att vi skulle dra till exprimentarium. Så off we go. Den roligaste biten var som vanligt att navigera rätt i Hellerup där det ligger. Bristfällig skyltning kallar jag det. Men fram kom vi efter många om o men. Med stor förstörtning läste jag på skyltarna utanför att åldern på de som besöker är cirka 12 år.. Så vi valsade in o betalade. XD Så jävla kul. 
Testade på att vara spioner i deras gäst utställning. SKITKUL!!!!
Sen vart det ju bara upp på den fasta utställningen och ro roddbåt. köra rullstol och cykla för några ynka droppar vatten. Man kände sig hemma bland alla de andra småbarnen o kunde verkligen släppa loss. Vann ett cykelrace mot en chilenare glömde jag säga. :P med en halv minut och gjorde på kuppen av med 38.7 kalorier och 17 liter svett. XD
Då åkte skjortan av o man stod i linnet. Tror inte mammorna som var där med sina små barn gillade det för de tittade snett satan. :P
Well sen var det roliga slut o man skulle hitta tillbaka igen... Fuck u Hellerups kommun.. Tog 30 minuter att komma till tåget.. Men fram kom vi. Och precis i tid till maten ^^ Så nu sitter man här o fyller upp bloggen/dagboken lite.

Peace love and understanding. 
Ps kommer stanna i Köpenhamn till helgen om ingen har nått bra förslag. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0