On the brink of destruction

Den senaste tiden har inte varit kul alls... Måste på något sätt lösa min ekonomi annars står jag utan bostad...
Blir av med internet om 2 dagar om ingen vänlig själ betalar det till mig :P
Vart nere på soc igår och beklagade mig lite så nu ska man bli ännu en i statistiken i *välfärdssverige*
Imorgon blir det banken försäkringskasssan skatteverket och ams. sen ska man lämna in alla papper till soc innan 5. Kuuuuul.   Ingen som behöver en inneboende? Kan ju behövas.. Tycker iallafall jag...
Sen vet jag inte om där hänt så mycket mer sen förra bloggen..
En positiv sak är ju att man börjat träna igen. Tacka vet jag internet där man kan hämta hem träningsfilmer alldeles gratis ;)
Yoga är lite bögigt men man mår bättre efter utövandet ^^
Och en hel del gående blir det ju om dagarna. Jobbigt jue ;)
Men nu väntar duschen och sen iväg o fixa trådlöst nätverk.
Saft och kräm till alla er där ute.
Peace  

Kommentarer
Postat av: Nettiz

bara flytta hit,, om du vill trängas med mig o bellen i en 2a :):)

2009-03-19 @ 17:23:57
URL: http://metrobloggen.se/flodiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0