Snart helg

Sitter hundvakt åt en vän över helgen då hon är iväg. Inte världens roligaste men klart man ställer upp när det behövs ^^
Så får fylla tiden med något produktivt.. Kanske ska fortsätta på manuskriptet till spelet jag ska hjälpa till med. Men får se vad jag orkar och vill. Mår inte så bra för tillfället. Är helt slut i kroppen och huvudet... Måste vara Gw abstinens. Och denna datorn är inte stark nog att dra runt spelet (ja jag har testat :P ) Skulle vilja träffa Andy o Fia kun i helgen. Alltid lika trvligt att träffa dem. Miss u guys

Well peace out guys and gals. Love peace and understanding

Kommentarer
Postat av: Fia't

haha hej gullunge! Vad tråkigt att du mår dåligt!:( Om du känner för det kan jag ju hämta dig på Söndag eller ngt. Andy jobbar:( Tarvlig som han är. Oho du är med hund. Haha. Du och djur hade vart kul å se.



KRAM

2009-05-15 @ 13:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0