Nattbesök

Well vaknade inatt och mådde helt enkelt piss..
Har sovit runt 2 timmar eller så.. Vart uppe och kräkte 4-5 gånger..
Ingen rolig upplevelse..
Tur man är en ninja så man inte väckte rumskamraten. ;)
Har saknat skolan något så fruktansvärt så det är är inte sant.. Hatar att missa minsta lilla. =/
Har ju verkligen gett mig fan på att inte förstöra denna chansen jag fått.. Men vad gör man när man knappt orkar resa sig för att springa på miuggen?
Men iallafall.. Mår mycket bättre nu så kommer bli skolan imorgon, för jag har ju trots allt ingen feber ^^
Sen är det d där med känslor.. Är inne i en period med känslomässiga sammanbrott igen.. Kommer bli jobbigt att klara skolan med dem på g men får göra mitt bästa.. Hatar bara att jag inte kan ha vissa personer nära bara.. De som verkligen får mig att vilja kämpa och gå framåt i livet.. =/ Allt är bara så förvirrat just nu..
Nej nu orkar jag inte skriva mer för denna gången..
Peace love and understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0