Saker jag stör mig på

Ja nu kommer denna bloggen verkligen att fyllas av hat, tårar och en hel massa elaka kommentarer.
Till att börja med har vi den där fucking skolan.
What about it tänker ni. Glassigt att sitta och läsa lite och få betalt för det.
FUCK U ALL!!! Det har kostat mycket pengar och tid att komma såhär långt och börja på utbildningen. Har kämpat som ett djur för att få allt och gå ihop och kunna flytta till Köpenhamn.
Sen att vissa av personerna i klassen är totala mentalfall som man bara vill skjuta mellan ögonen, eller ja tortera sakta med en glödhet smörkniv, gör inte saken bättre. Vi har t.e.x Necip.. En dum jävla turk med hjärna som en neandertalare. Sitter och skriker en massa på lektionerna, tar folks saker (som man gjorde i ettan hemma i sverige, Lågstadiet då vill säga) käftar mot lärarna och gör det allmänt jobbigt att tänka och arbeta. Vad fan gör en sådan person där? Skicka ut packet! Men nejdå det ska daltas för att han är en jävla turk! Det kallas ju racism om man skickar ut honom. Så fuck that. Jag är också invandrare i Danmark, men jag sköter mig och försöker verkligen göra så att jag kan vara en tillgång för den danska staten. Sen har vi ett gäng fjortiskukar som sitter och skriker och kastar papper på folk... SKÄRPNING!! Vad fan tänker ni med? Vill ni inte ha utbildningen så är det helt okej med mig. Men jag vill inte ha en massa pappers skit i nacken och en massa fotbollsramsor skrikandes hela tiden. Åk till era jävla BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖBY matcher och håll på med sådant istället.
Nu kommer lite positivt.. Som tur är finns det vissa personer som håller mig tillbaka i klassen när jag reser mig och börjar gå mot dem. Tack till er!
Tillbaka till det negativa. Håller på med ett projektarbete nu som ska vara inlämnat till på måndag. Ett grupparbete dessutom! Vad fan tänker lärare när de startar ett grupparbete? vet de hur svårt det är att passa in allas delar i varandras? Allramest när det är språksvårigheter. Och när de andra i gruppen är fucking inkompetenta! HATA GRUPPARBETEN! Jag ensam har gjort 50% av uppgifterna. Visat dem för lärarna för att få feedback, och de godkände det. Enda som skulle ändras var att det skulle vara på lite bättre danska. Nu sitter mina fittade gruppmedlemmar och säger att nej det där kan vi inte använda.. WHAT THE FUCK?? Det är ju redan sagt att det är godkänt att ha det så? Vad tänker ni? De har plockat bort 25% av det jag gjort.
Så nu är där 3 sidr mindre material än vad där borde vara. Why? funderar på att be om specialbehandling nästa projekt och göra hela skiten själv. Nu är det tyvär försent för att hinna med det. Och det värsta med det hela är att om detta projektet misslyckas kommer jag inte ens få en chans att göra andra  och tredje.. För då åker jag ut från skolhelvetet! Så min framtid hänger på 2 inkompetenta danskjävlar, som knappt kan stava på sitt eget språk.. Får ju sitta och rätta dem halva tiden för de är totalt väck. Kan ni förstå varför jag vill slå på någon just nu? *suck* Men tyvärr är jag för snäll för det.. Bara att ta skiten som det kommer. Gaaaaaaaah!!!!
Ja som de flesta vet har jag mina saker magasinerade hos ett par bekanta.. Och nu ska de flytta ifrån sitt jävla hus.. Till en lägenheta jävel... Det gjorde ju min situation mycket bättre. Brorsan är förvisso shysst och ställer upp med bil och om jag flörtar lite med Fia så kan vi lösa platsen. Men de har redan gjort så mycket för mig.  + att jag har ingen som helst chans att betala dem just nu.. Så jag tänker fanimej lösa det på något annat vis.
Så nu kommer jag till sista biten för nu.
Pengar. Varför finns de? Totalt meningslöst.. Iallafall när man har för lite av dem känns det så. Vet inte vad rikt folk känner. Men just nu lever jag på luft och vatten.. Eller skulle gjort det om inte maten ingick i skolhemshyran. Äger just nu under 3000 kronor. Och då dras det ändå 500 i månaden på en avbetalning. Och jag ska betala 1000 kr i månaden till min x hyresvärd för reperationer på lägenheten.. Hur i hela helvete ska det räcka i 4 månader? Magi? Kan inte köpa kläder. Kan inte gå ut o äta. Kan ju fan inte ens köpa dusch tvål?
Hur i hela helvete gick detta till?
Nej nu blöder mina tinningar av all ilska så det är dags att säga adjö för denna gången.
Men i nästa blogg ska jag ta upp hatet mot den mänskliga rasen.
Stay tuned
Peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm..skaffa ett liv. Jävla sur potta.

2009-09-11 @ 12:18:39
Postat av: Tony

Mogen kommentar av en jävla noob som inte ens kan visa vem det är. Jag har all rätt i att gnälla över saker och ting. Det är tack vare av att jag har ett liv som jag har saker att gnälla över. Är nog i realiteten du som inte har något med tanke på att du har tid med att komma med sådana totalt onödiga och icke fullständiga kommentarer i sen exceptionell blogg som min. Så om du inte har mer att komma med, eller vill säga vem du är så håll käften!

2009-09-11 @ 13:06:19
Postat av: Jonas M.

Håll ut Tony, du fixar detta :D. Förstår att du blir förbannad på de i klassen som håller på o förstör för alla de som faktiskt vill genomföra sin utbildning.

Sen när du är färdig med din väktarutbildning så kan du känna dig stolt över att du var seriös och faktiskt slutförde din utbildning med goda betyg, till skillad mot dina klasskamrater ;).



Ha det så bra tills vidare :).

2009-09-18 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0